Pages

Kawan-Kawan

Saturday, October 20, 2012

Merangkak, Berjalan, Berlari


Ketika aku sedang merangkak, orang sekeliling sudah berjalan..
Ketika aku mula berjalan, orang sekeliling sudah berlari...
Ketika aku mula berlari, orang sekeliling sudah menamatkan perjalanan...
Namun aku berbangga aku berjaya sampai dengan usaha dan kudrat sendiri...
Aku juga yakin 'HARI' untuk aku akan tiba nanti...
'SINAR' diri aku nanti, aku takkan lupa kongsikan bersama yang lain....

dah baca..? terima kasih..!! komen sket.. huhu ^_^

8 comments:

Siti Safiyyah said...

yakin boleh! insya-Allah, Dia dah aturkan yg terbaik utk kita. cepat atau lambat sahaja :)

Remy hazza said...

takpe bro...step by step... biar kita lambat tapi akhirnya kita berjaya juga...sekurang2 nya kita berusaha..... jangan orag dah berlari kita masih blajar nak berdiri.....

ct kektus said...

Tak pe. Slow2 je. Nanti akan dapat capai jugak ape yg dihajati. :D

Diana Azis said...

Insya'Allah orang yang berusaha akan berjaya..so, jangan mudah berputus asa.. :)

tirahzairi said...

I'Allah...hihi

pha is said...

dah tiba harinya nnti, share la kat sini.. hehehe

MaYa MustWany said...

lama tak update jgak shah?bz jgk ek?

MaYa MustWany said...

sedikit sebanyak entry shahz bakar semagat :)

Apa Ada Pada Blog Ni?

Bila aku rasa boring, aku pun mula menaip di blog...
Isi kandungan entry blog ni adalah PANDANGAN PERIBADI PENULIS dan fakta-fakta yang terdapat dalam blog ini dirujuk dari sumber-sumber yang boleh dipercayai...
Nak follow, silakan dan terima kasih...
Nak komen-komen pun boleh...

Saya memohon maaf penggunaan "AKU" didalam entry blog ni terutama kepada mereka yang lebih tua...