Pages

Kawan-Kawan

Friday, April 15, 2011

Tamatlah riwayat pokok sawit... =)

MUSNAH!

Akhirnya pokok sawit kat depan rumah tu dah ditamatkan riwayatnya... Pokok kurma yang diharapkan, tapi pokok sawit yang tumbuh (klik sini)... Aku rasa orang yang jual anak pokok ni dah 'klepet' ayah aku kata ni anak pokok kurma... Kita tiggal kat Malaysia, so memang tak familiar dengan pokok kurma... Pokok kurma dengan pokok sawit pun lebih kurang je stuktur dia... Dah keluarkan buah baru tahu tu pokok sawit... HAHAHA.... Apa-apa pun pokok tu dah menyembah bumi... Semoga pokok sawit tu bersemadi dengan aman... huhuhu... =D

dah baca..? terima kasih..!! komen sket.. huhu ^_^

3 comments:

Shaz Alina said...

bila pokok ni kena tebang?
sape tebangkan? ko ke?

ShahzCudin said...

xtaw spe tebang...

CnC Crew said...

Anak POKOK KURMA 'Made In Malaysia'. Sila singgah ziarah di http://cnccrew.blogspot.com atau via http://kwaleshop.blogspot.com :-)

Apa Ada Pada Blog Ni?

Bila aku rasa boring, aku pun mula menaip di blog...
Isi kandungan entry blog ni adalah PANDANGAN PERIBADI PENULIS dan fakta-fakta yang terdapat dalam blog ini dirujuk dari sumber-sumber yang boleh dipercayai...
Nak follow, silakan dan terima kasih...
Nak komen-komen pun boleh...

Saya memohon maaf penggunaan "AKU" didalam entry blog ni terutama kepada mereka yang lebih tua...